FAQs

General

Ce este OpelConnect?

OpelConnect este o nouă modalitate de a fi conectat și în siguranță pe drum. Sisteme cu tehnologie inteligentă prezente mereu pentru a te ajuta și servicii conexe ce oferă siguranță și inovații. OpelConnect oferă relaxare și mobilitate fără griji. OpelConnect vă permite să conduceți inteligent infomându-vă despre situația traficului precum și date depre condus sau despre traseu. OpelConnect vă ține în siguranță si face fiecare drum plăcut și eficient.

Ce servicii sunt disponibile cu OpelConnect?

Apelurile de urgență și defecțiune sunt deja disponibile. Mai multe servicii precum Live Navigation, Status & Informații Vehicul sau funcții de Telecomandă vor urma. Disponibilitatea și scopul Serviciilor diferă în funcție de țară și vehicul. Pentru detalii vizitați www.opel.ro

Ce modele au OpelConnect?

OpelConnect este disponibil pentru Grandland X, Crossland X, Combo și Vivaro și Zafira Life din Mai/Iunie 2019 și pentru modelele viitoare e. g. Noul Corsa. 

Sunt toate serviciile disponibile pe toate modelele?

Disponibilitatea și scopul Serviciilor diferă în funcție de țară și vehicul. Atunci când vă deschideți un cont și vă logați în OpelConnect, puteți adauga VIN-ul vehiculului dumneavostră și veți fi informat ce servicii sunt disponibile pentru vehiculul dumenavosatră.

Pot avea OpelConnect pentru mașina mea actuală?

OpelConnect nu poate fi instalat pe modelele deja produse ci trebuie montat din fabrică.

Noțiuni de bază

Cum încep să utilizez OpelConnect?

Atunci când achiziționați un vehicul echipat cu  OpelConnect, trebuie să vă înregistrați și să activați serviciile. În baza pre-înregistrării făcute de dealerul dumneavostră, veți primi un email de la Opel – doar apăsați pe link pentru a complete procesul de activare. Puteți accesa și direct myOpel prin și să vă deschideți un cont acolo. Alternativ vă puteți deschide un cont plin aplicația myOpel sau direct in magazinul OpelConnect.

Trebuie să mă înregistrez pentru a utiliza serviciile OpelConnect?

Cu excepția apelurilor de urgență și defecțiune trebuie să vă înregistrați înainte de a utiliza serviciile conectate cum ar fi Live Navigation. Apelurile de urgență și defecțiune sunt deja activate la predarea mașinii. Se aplică Termeni și Condiții.

Cum îmi accesez contul?

După ce contul dvs. este configurat, veți putea să vă autentificați și să vă accesați contul prin intermediul website myOpel, aplicația myOpel sau magazinul OpelConnect.

Mi-am schimbat adresa de e-mail. Cum îmi pot schimba adresa de e-mail în cont?

Puteți schimba adresa de e-mail în websiteul myOpel, în aplicația myOpel sau în contul magazinului OpelConnect. Conectați-vă cu adresa dvs. de e-mail și parola curentă, apoi accesați „contul meu” și schimbați datele. Noua adresă de e-mail va fi actualizată automat pentru toate cele trei interfețe website myOpel, aplicațiamyOpel și magazinul OpelConnect.

Magazinul OpelConnect

Ce este magazinul OpelConnect?

Magazinul OpelConnect este site-ul dedicat pentru serviciile conectate Opel. Aici veți obține informații despre oferta de servicii, inclusiv prețuri și veți putea gestiona toate problemele legate de servicii conectate (de exemplu, înregistrarea, activarea și achiziționarea serviciului). Magazinul OpelConnect poate fi accesat direct sau prin intermediul website myOpel sau aplicația myOpel.

Cum pot să-mi activez serviciile?

Pentru activarea serviciilor, mergeți la magazinul OpelConnect și conectați-vă în contul dvs. În cazul în care nu ați creat un cont înainte, puteți să vă deschideți contul în magazin sau să vă înregistrați aici https://my.opel.ro/. O descriere detaliată a modului de a deschide un cont, de a activa și a cumpăra servicii pe care le puteți găsi aici.

Toate serviciile trebuie activate în Opel / VauxhallConnect Store?

Toate serviciile trebuie activate în magazinul OpelConnect cu două excepții: apel de urgență și defecțiune, acestea vor fi activate automat în mod implicit.

Apelul de urgență este conceput pentru a trimite date serviciilor de salvare numai în caz de urgență. Apelul de defecțiune poate fi declanșat doar manual în vehicul, este doar decizia dvs. de a utiliza sau nu. Pentru apelul de defecțiune puteți adapta setările de confidențialitate și puteți decide ce date sunt trimise în cazul în care un apel este declanșat.

Cum pot anula un serviciu?

Dacă doriți să anulați un serviciu, vă rugăm să contactați centrul de asistență pentru clienți. Datele de contact veți găsi la sfârșitul secțiunii de întrebări frecvente. Consilierul va deschide un bilet și va gestiona solicitarea dvs. respectiv. Vă rugăm să rețineți că, în cazul în care ați achiziționat serviciul, cardul dvs. de credit va fi încasat după 15 zile. În această perioadă, centrul de asistență pentru clienți poate anula achiziția. După 15 zile, nu mai este posibilă restituirea. Vă rugăm să rețineți că ștergerea vehiculului din profilul dvs. nu provoacă anularea serviciului

Pot adăuga mai multe vehicule în contul meu OpelConnect ?

Da, puteți adăuga până la 10 vehicule în contul dvs. Accesați contul meu și introduceți numărul VIN în secțiunea dedicată. Noul vehicul va fi adăugat automat în contul dvs.

Cum îmi pot șterge contul din magazinul OpelConnect?

Dacă doriți să ștergeți sau să modificați informațiile, vă rugăm să vă conectați la magazinul OpelConnect cu adresa de e-mail și parola specificate în înregistrarea dvs. Puteți șterge apoi anumite informații din profilul dvs. din „contul meu”. Pentru a vă șterge definitiv contul și toate datele asociate, vă rugăm să trimiteți un e-mail cu solicitarea dvs. La privacyrights-opel@mpsa.com. Vă rugăm să rețineți că, prin ștergerea contului Opel Connect, veți șterge și contul dvs. web myOpel și contul de aplicație myOpel.

Costuri

Cum obțin OpelConnect ?

OpelConnect este disponibilă ca opțiune, dar este, de asemenea, standardizat pentru vehiculele echipate cu navigație și cele electrice. Vă rugăm să consultați lista de prețuri sau configuratorul vehiculului pentru mai multe detalii.

Trebuie să plătesc pentru serviciile OpelConnect?

Cu OpelConnect aveți servicii incluse timp de 10 ani și posibilitatea de a cumpăra servicii în funcție de cererea și disponibilitatea dvs. Serviciile care sunt incluse și fără alte plăți sunt, de exemplu, apel de urgență și apel de defecțiune, Stare și informații ale vehiculului, servicii de la distanță, Gestionare călătorie și deplasare. Live Navigation este inclusă timp de 3 ani gratuit. Un serviciu care necesită o plată suplimentară este, de exemplu, Alertele privind siguranța rutieră (notă: Serviciul Alerte privind siguranța rutieră nu este disponibil în Germania și Elveția).

Cum cumpăr servicii?

Puteți cumpăra servicii în magazinul OpelConnect. Vă rugăm să vă autentificați cu numele și parola pe care le-ați creat, iar dacă nu ați făcut anterior, adăugați vehiculul dvs. la profilul dvs., introducând numărul VIN. Veți vedea toate serviciile oferite pentru mașina dvs. și puteți decide să activați sau să achiziționați servicii online. Când decideți să cumpărați un serviciu, vi se solicită detaliile cărții de credit pentru plată. După achiziție, veți vedea serviciul adăugat la profilul dvs.

Confidențialitatea datelor

Cu cine împărtășește OpelConnect datele dvs. personale și în ce scopuri?

OpelConnect dezvăluie datele dvs. cu caracter personal în scopuri și destinatari enumerațe în politica de confidențialitate.

Vehiculul trimite date despre locație?

Locația dvs. este necesară pentru a vă oferi serviciile. Prin configurarea setărilor de confidențialitate, vă puteți masca locația în orice moment sau puteți suprima trimiterea datelor (cu excepția apelului de urgență). Dacă vă răzgândiți, puteți adapta setările de confidențialitate din nou pentru a vă dezvălui locația pentru serviciile OpelConnect. Numai în caz de urgență, acest lucru va fi anulat pentru a vă proteja viața.

Ce date cu caracter personal sunt colectate?

Pentru înregistrare trebuie să introduceți numele, adresa de e-mail și trebuie să creați o parolă. Pentru activarea serviciului, trebuie să introduceți numărul VIN al vehiculului dvs. Când dealerul dvs. efectuează preînregistrarea pentru dvs., el va colecta și adresa și numărul de telefon.

Pot decide ce date sunt colectate?

Numele dvs., adresa de e-mail, parola și numărul VIN sunt datele minime necesare pentru a deschide un cont și a activa serviciile conectate. Apelurile de urgență și defecțiune nu necesită un cont, acestea sunt disponibile în baza semnăturii dvs. la acceptarea termenilor și condițiilor la achiziția vehiculului.

Cum pot schimba setările de confidențialitate?

Când mașina dvs. nu este echipată cu un sistem de navigație, puteți modifica setările de confidențialitate ale autovehiculului apăsând butonul negru de serviciu și butonul SOS simultan pentru mai puțin de 1 secundă. Pentru majoritatea vehiculelor cu sistem de navigație, puteți schimba confidențialitatea în meniul de setări. Excepții sunt Crossland X și Grandland X cu motor cu combustie la care nu este activată Live Navigation. În aceste mașini setarea de confidențialitate nu poate fi modificată prin meniul service, vă rugăm să aplicați apăsarea simultană a butonului de serviciu negru și a butonului SOS.

Apel de urgență

Cum se declanșează automat apelul de urgență?

Apelul de urgență este declanșat automat în caz de accident al vehiculului. Odată cu activarea airbagurilor sau a pretensionării centurilor de siguranță, o conexiune vocală cu 112 este stabilită imediat (24/7) cu cel mai apropiat centru local de urgență / Punctul de răspuns al siguranței publice(PRSP).

Pot declanșa un apel de urgență manual?

Un apel de urgență poate fi, de asemenea, declanșat manual printr-o apăsare îndelungată pe butonul SOS roșu. Poate fi utilizat în cazul în care aveți un accident și aveți nevoie de ajutor sau dacă vedeți un accident care necesită sprijin.

Unde se conectează funcția de apel de urgență?

Apelul de urgență este întotdeauna direcționat către cel mai apropiat centru local de urgență / Punctul de răspuns al siguranței publice. Aceștia vor contacta forțele sau departamentul de salvare relevant în funcție de natura situației de urgență.

Ce date sunt trimise din vehiculul meu?

Pentru apelul de urgență este trimis un „set minim de date” care a fost standardizat de un comitet european de standardizare, care include locația exactă a locului unde s-a produs accidentul, modul de declanșare (automat sau manual), numărul de identificare al vehiculului, tipul vehiculului, tipul de depozitare a carburantului, un marcaj de timp, precum și direcția de conducere. Acest lucru este important mai ales pe autostrăzile cu benzi de deplasare separate.

Cum vor fi utilizate datele trimise de vehicul?

Datele vor fi utilizate de forțele de salvare în caz de situație de urgență sau de pericol de viață sau de echipa de recuperare în cazul unei defecțiuni tehnice, pentru a vă ajuta eficient și cât mai rapid.

În ce fel de urgențe pot apăsa butonul SOS?

Funcția de apel de urgență vă poate ajuta cu fiecare situație de urgență imaginabilă sau care poate pune viața în pericol în vehicul. Indiferent dacă aveți un accident, o urgență medicală sau vedeți un accident pe drum și doriți să avertizați serviciile de urgență, trebuie doar să apăsați butonul SOS roșu pentru mai mult de 2 secunde, ori de câte ori ați apelat 112 prin telefon și veți fi pus ăn legătură cu cel mai apropiat punct local de răspuns pentru siguranța publică 112 (PRSP).

Ce se întâmplă dacă apăs butonul roșu SOS în mod neintenționat?

Uneori se întâmplă aceste lucruri, nu este nicio problemă. Dacă ați apăsat butonul neintenționat, îl puteți apăsa direct a doua oară pentru a închide apelul, altfel sunteți conectat și puteți explica agentului de la punctul de răspuns pentru siguranța publică (PRSP).

Ce se întâmplă dacă nu pot vorbi cu agentul PRSP sau dacă nu mă înțelege?

Apelul de urgență este dirijat către cel mai apropiat centru de urgență / Punctul de răspuns al siguranței publice. Agentul PRSP va vorbi în limba locală. În orice caz, atunci când niciun pasager nu este capabil să vorbească, de exemplu, din cauza unor răni sau nu poate fi înțeles, „Setul minim de date” este trimis, iar forțele de salvare vor fi trimise în locația vehiculului. În cazul în care agentul nu vorbește limba dvs. puteți încerca să vorbiți în engleză.

Funcția de apel de urgență va funcționa întotdeauna?

Funcția de apel de urgență și defecțiune se bazează pe rețele de comunicații wireless și sisteme de poziționare prin satelit. În unele cazuri, pot exista zone îndepărtate în care funcția de apel de urgență sau defecțiune poate să nu aibă un semnal ceea ce îl va împiedica să funcționeze.

Trebuie să asociez un dispozitiv mobil pentru funcția de apel de urgență sau să cumpăr o cartelă SIM suplimentară?

Nu, mașina este deja echipată cu o cartelă SIM pentru funcția de apel de urgență și defecțiune. Pentru a funcționa nu este necesară asocierea cu telefon mobil.

Apelul de urgență funcționează într-o mașină parcată cu motorul oprit?

Puteți declanșa un apel de urgență apăsând butonul roșu SOS din mașină și, respectiv, apelul de defecțiune apăsând butonul de serviciu negru. Acest lucru este posibil și atunci când contactul este oprit.

Apelul automat de urgență este declanșat în cazul activării airbagurilor și a pretensionării centurilor de siguranță. Acest apel automat funcționează numai cu aprinderea aprinsă.

Pot folosi butonul roșu SOS și în alte scopuri, de ex. când am nevoie de un sfat sau o informație?

Nu, aceasta este numai pentru situații de urgență precum accidente, urgențe medicale sau situații care pot pune viața în pericol. Folosirea butonului roșu SOS în alte scopuri este considerată un abuz de utilizare și poate fi pedepsită.

Apel de defecțiune

Cum funcționează apelul de defecțiune?

Când apăsați butonul de serviciu negru (alături de butonul SOS roșu) pentru mai mult de 2 secunde, veți fi conectat la centrul de asistență al țării în care a fost înregistrat prima dată vehiculul (țara de origine). Dacă cazul de asistență nu se întâmplă în țara de origine, furnizorul de asistență din țara de origine va organiza ajutor cu furnizorul de asistență de lângă locația dvs.

Ce date sunt trimise din vehiculul meu?

Ca și pentru apelul de urgență, este trimis un „set minim de date” care a fost standardizat de un comitet european de standardizare, care include locația exactă a locului unde s-a produs defecțiunea, numărul de identificare al vehiculului, tipul vehiculului, tipul de stocare a carburantului, un marcaj de timp, precum și direcția de conducere. Acest lucru este important mai ales pe autostrăzile cu benzi de deplasare separate.

Pentru apelul de defecțiune, de asemenea, sunt trimise informații suplimentare despre vehicul, care sunt utile pentru echipa de recuperare pentru a ajuta eficient.
 

Pot decide ce date sunt trimise de vehicul?

Puteți adapta setările de confidențialitate din mașină. În funcție de echipamentul de infotainment, puteți suprima geolocalizarea sau setul complet de date pentru apelul defectat.

În ce fel de situații pot apăsa butonul de serviciu negru?

Puteți utiliza apelul de defecțiune în cazul unei defectare a vehiculului care este cauzată de o defecțiune la piese mecanice sau echipamente electrice. O defecțiune este valabilă și pentru daunele cauzate de accidente, pierderea energiei bateriei și cheile stricate.

Pot folosi butonul de serviciu negru și în alte scopuri, care nu au legătură cu o defecțiune?

Puteți utiliza butonul de serviciu negru numai în caz de defecțiune. Niciun alt serviciu nu va fi disponibil prin intermediul centrului de asistență pentru defecțiuni.

Funcția de apel de defecțiune va funcționa întotdeauna?

Funcția de apel de urgență și defecțiune se bazează pe rețele de comunicații wireless și sisteme de poziționare prin satelit. În unele cazuri, pot exista zone îndepărtate în care funcția de apel de urgență sau defecțiune poate  să nu aibă un semnal ceea ce îl va împiedica să funcționeze.

Trebuie să asociez un dispozitiv mobil pentru funcția de apel de defecțiune sau să cumpăr o cartelă SIM suplimentară?

Nu, mașina este deja echipată cu o cartelă SIM pentru funcția de apel de urgență și defecțiune. Pentru a funcționa nu este necesară asocierea cu telefon mobil.

Cine plătește pentru asistență rutieră?

În cazul în care mașina dvs. se află în perioada de acoperire a asistenței rutiere Opel și în termenii de politică, consilierul va trimite gratuit o echipă de recuperare către locația dvs. Vă rugăm să consultați broșura de service a vehiculelor pentru descrierea detaliată a serviciilor incluse pentru mașina dvs. Dacă vehiculul dvs. se află în afara perioadei de acoperire a asistenței rutiere Opel sau în cazul în care serviciile care nu sunt acoperite de programul de asistență rutieră Opel, clientul poate plăti furnizorului de asistență rutieră.

În orice caz, apelul telefonic către centrul de asistență este fără plată.
 

Aplicația myOpel

Pe ce dispozitive mobile este disponibilă aplicația myOpel?

Aplicația myOpel este disponibilă pentru dispozitivele mobile Android și iOS.

Cum pot descărca și instala aplicația myOpel?

Aplicația myOpel este disponibilă pentru descărcare de pe Google Play Store și Apple App Store.

Ce informații sunt afișate în aplicația myOpel despre vehiculul meu?

De îndată ce telefonul mobil este conectat prin Bluetooth cu mașina și aplicația myOpel este descărcată, sunteți informat despre kilometraj, nivelurile de combustibil și consumul mediu de combustibil. Veți primi, de asemenea, un memento atunci când următoarea întreținere urmează și veți primi o notificare în cazul în care este detectată o problemă tehnică cu vehiculul dvs.

Ce informații sunt afișate în aplicația myOpel despre rutele mele?

Aplicația myOpel oferă o cronologie a călătoriilor dvs. pentru ora de plecare, sosire și durată, detalii despre călătorie, cum ar fi distanța, viteza medie sau consumul de combustibil, ultima poziție a vehiculului, geolocalizarea adreselor de plecare și sosire. În plus, aplicația oferă traseul către mașină și traseul pentru ultimul kilometru.

Gestionarea călătoriilor și a traseului

Poziția vehiculului nu este indicată corect. Care este motivul?

Vehiculul transmite automat informația telefonului și aplicației myOpel care se află de fapt în mașină. În cazul în care împărțiți mașina cu alte persoane, cea mai recentă poziție este întotdeauna pe telefonul și în aplicația myOpel a celui mai recent șofer.

Aplicația mă poate ghida către mașina mea?

Da, aplicația myOpel oferă o funcție de ghidare spre mașină, precum și traseul ultimului kilometru în cazul în care destinația dvs. se află într-o zonă pietonală sau v-ați parcat mașina.

e-Telecomandă

Ce funcții furnizează serviciul e-Telecomandă?

Cu ajutorul serviciului e-Telecomandă poți verifica starea (de încărcare) a bateriei și autonomia mașinii tale electrice folosind aplicația myOpel. Dacă mașina este la încărcat, obții informații despre viteza de încărcare și timpul rămas. Poți gestiona modul de încărcare din  ‘imediat’ catre ‘amânat’ sau poți programa perioada de încărcare. În sfârșit, poși controla pre-condiționarea termică a habitaclului mașinii activând funcția sau poți chiar programa individual pe zile la ce oră să fie creată în mașină o temperatură confortabilă pentru plecare.

Când pun mașina la priză, încărcarea pornește imediat. Cum pot s-o opresc și să amân încărcarea pentru mai târziu?

Poți gestiona funcțiile de încărcare cu aplicația myOpel. Selectează încărcare amânată și programează o oră. Încărcarea se va opri, dar va reporni la ora introdusă.

Pot opri încărcarea din e-Telecomandă?

Cu serviciul e-Telecomandă poți porni și opri încărcarea. Poți de asemenea opri încărcarea folosind funcția de încărcare amânată din aplicație. Încărcarea va reporni de la ora programată

Aplicația myOpel mă va notifica când mașina este incărcată complet sau dacă încărcarea se oprește accidental?

Da, vei primi o notificare când încărcarea ajunge la 100%. Dacă încărcarea se oprește dintr-un motiv neprevăzut ca pană de curent sau deconectare neintenționată vei fi de asemenea notificat.

Energia electrică costă mai puțin noaptea. Cum pot programa încărcarea pentru a reduce costul?

Bineînțeles că poți gestiona încărcarea din aplicație. Încărcarea amânată poate fi programată ca o rutină zilnică pentru a evita vârfurile de tarif la energie.

Serviciul de e-Telecomandă permite setarea unei anumite temperaturi folosind funcția de climatizare?

Este urmărită obținerea unei temperaturi confortabile in habitaclu. Poate însemna încălzire sau răcire in funcție de ambianța existentă și condițiile meteo.

Cât timp durează să încălzească sau să răcească mașina dacă folosesc serviciul e-Telecomandă?

Durata depinde foarte mult de temperatura ambiantă și din cabină. Dacă ai folosit o funcție de pre-condiționare, încălzirea sau răcirea pornește cu 45 minute înainte de ora programată să ajungă la temperatura dorită și continuă 10 minute după. Imediat ce ai deschis mașina, pre-condiționarea se oprește.

Folosirea serviciul e-Telecomandă poate influența automonia mașinii mele?

: Încălzirea sau răcirea mașinii poate consuma destulă energie. Utilizarea funcțiilor de climatizare cât timp mașina stă la încărcat ajută autonomiei. Optimizarea autonomiei există când plecarea la drum se produce cu temperatura din habitaclu deja ajunsă la un nivel confortabil. Pre-condiționarea termică poate fi pornită sau programată ca o rutină zilnică în aplicația myOpel.

Utilizarea aerului condiționat sau a altor echipamente de la bord influențează autonomia mașinii mele?

Aerul condiționat și alte echipamente de bord ca unitatea audio, luminile, ștergătoarele sau încălzirea în scaune reduc autonomia dacă sunt pornite. În loc să încerci să schimbi temperatura după intrarea în mașină pornind aerul condiționat la maxim, mai bine folosește serviciul e-Telecomanda care va răci sau încălzi mașina cuplată la priza de încărcare, deci înainte de a te urca în mașină. Astfel, energia utilă autonomiei este conservată, din moment ce interiorul mașinii va fi pre-condiționat la o temperatură confortabilă cât timp mașina stă la încărcat.

În ce condiții îmi pot accesa vehiculul prin intermediul aplicației myOpel?

Pentru a te conecta cu mașina, aceasta trebuie să fie într-o zonă cu bună acoperire de rețea. Programele setate mașinii vor putea intra în acțiune chiar când vehiculul a pierdut conexiunea cu rețeaua de date.

Pot folosi serviciul e-Telecomandă de pe diferite telefoane?

Da, puteți utiliza serviciul de pe mai multe smartphone-uri, cu condiția să utilizați același cont și să repetați partea din procesul de activare în care conectați smartphone-ul și cheia prin Bluetooth în vehicul. În plus, proprietarul primului dispozitiv care a efectuat procesul de activare complet, trebuie să aprobe utilizarea celui de-al doilea dispozitiv.

Live Navigation Plus

Ce servicii sunt incluse în Live navigation Plus?

Serviciul conectat Live Navigation Plus include trafic online, prețuri la combustibil, informații despre parcări, căutarea POI online (puncte de interes), alerte de siguranță rutieră și informații meteo. Pentru vehiculele electrice, POI-urile includ și stații de încărcare.

Cât timp sunt incluse serviciile în sistemul meu de navigație?

Serviciile sunt incluse în primii trei ani. După această perioadă de timp, poți reînnoi abonamentul de servicii în magazinul OpelConnect. Serviciile se bazează pe rețelele de comunicații fără fir și pe rețeaua de satelit „GPS”. Nu toate serviciile sunt disponibile peste tot, în special în zone îndepărtate sau secțiunile de drum acoperite sau pe toate vehiculele, în orice moment. Serviciile sunt limitate de aspecte care nu sunt sub controlul nostru. Ne vei anunța când dorești să anuleziiServiciile sau când intenționezi să vinzi sau să casezi mașina.

Unde primesc actualizările hărții pentru Navi 5.0 IntelliLink (Crossland X, Grandland X) și Multimedia Navi Pro (Combo, Vivaro, Zafira Life, New Corsa)?

Poți descărca actualizări ale hărții de pe portalul MyOpel sau le poți obține de la distribuitorul local Opel. Notă: Pentru clienții Crossland X, Grandland X și Combo, actualizările hărții sunt în prezent gratuite și sunt disponibile trimestrial. Cu toate acestea, dealerul poate taxa instalarea.

Care este avantajul traficului online?

Traficul online oferă informații precise despre trafic cu o acoperire de rețea flexibilă, fără cusur. Informațiile despre trafic îmbunătățesc planificarea traseului, în special pentru călătorii mai lungi și precizia timpul estimat de sosire. Precizia este asigurată de peste 500 de milioane de dispozitive conectate și peste 5 miliarde de măsurători de trafic pe zi. Șoferul primește avertismente cu privire la incidentele legate de siguranță, iar harta oferă informații despre trafic doar pentru benzile care sunt relevante pentru ruta activă. Bara de trafic din partea dreaptă informează într-un mod condensat și clar structurat despre toate incidentele de pe traseu, precum și întârzierile și ora estimată de sosire.

Ce înseamnă cod de culoare aplicat străzilor? Ce este prezentat pe hartă în afară de informațiile despre trafic?

Fluxul de trafic este vizualizat pe harta sistemului de navigație. Străzile sunt colorate folosind codul de culoare de la galben la roșu închis. Cu cât culoarea este mai închisă, cu atât mai aglomerat este traficul pe acel traseu. Pot fi afișate și alte informații, precum drumuri închise sau în construcție, dacă sunt disponibile.

Pentru ce străzi este disponibilă informația de trafic online?

Serviciul de trafic online oferă o acoperire a rețelei rutiere și se asigură că informațiile sunt furnizate numai pentru benzile relevante pentru traseul tău.

Cât de des sunt actualizate informațiile despre trafic?

Rata de actualizare (refresh) este aproximativ la fiecare 2 minute.

Informațiile despre trafic sunt luate în considerare automat pentru traseul meu?

Pentru calculul rutelor și timp estimativ de sosire, situația traficului este considerată în consecință. O redirecționare trebuie acceptată de catre șofer.

Sistemul de navigație are în vedere vremea pentru calculul rutelor?

Nu, prognoza meteo nu este luată în considerare pentru calculul rutelor sau pentru calculul timpului de sosire.

Ce informații oferă raportul meteo?

Serviciul de informații meteo oferă date despre condițiile meteo curente pe traseu, la destinație sau locații selectate, inclusiv o prognoză a temperaturii. În funcție de nivelul de zoom, condițiile meteorologice sunt vizualizate prin pictograme. Pentru un anumit oraș se poate accesa o prognoză pe 5 zile.

Care este avantajul informațiilor despre parcări?

Informațiile despre parcări îți oferă date în timp real despre disponibilitatea parcărilor off-street, inclusiv locuri libere pentru multe garaje și facilități de parcare. Informații suplimentare, cum ar fi orele de deschidere, prețurile, metodele de plată sau orice restricții ajută la identificarea celei mai bune locații în jurul mașinii, pe ruta sau la destinație. Facem tot posibilul să îți oferim informații în timp real, cu toate acestea, în unele cazuri, pot apărea întârzieri din cauza problemelor care nu sunt sub controlul nostru.

Cât de des sunt actualizate informațiile despre parcare?

Viteza de actualizare este de până la 2 minute.

Cum pornesc sistemul de navigație pentru a mă ghida către un loc de parcare gratuit?

Poți selecta cu ușurință parcarea dorită ca destinație pentru sistemul tău de navigație printr-un singur clic pe simbolul de navigație. Informațiile despre parcare sunt disponibile numai pentru parcări care participă la sistemul de raportare.

Ce informații oferă serviciul Preț combustibil?

Serviciul Prețurile carburanților oferă acces la informații despre prețul combustibilului în timp real. Aceasta permite șoferului să aleagă cea mai apropiată și cea mai convenabilă stație de alimentare. Prețurile carburantului sunt disponibile numai pentru stațiile de carburant care participă la sistemul de raportare.

Cât de des sunt actualizate prețurile carburanților?

Ca și informațiile despre traficul online, prețurile carburanților sunt actualizate, de asemenea, aproximativ la fiecare 2 minute

Pot obține informații despre toate tipurile de combustibil?

Poți obține informații despre toate tipurile de combustibil disponibile pentru benzinaria respectivă. În setări poți selecta în prealabil tipul de combustibil al mașinii tale, astfel încât prețul carburantului afișat pe hartă să fie cel mai relevant pentru tine.

Pentru mașini electrice: Ce informații furnizează serviciul Stații de încărcare?

In caz că ești proprietarul unei mașini electrice, sistemul de navigație arată stațiile de încărcare din jur în loc de benzinării. Dacă respectivele stații raportează, poți obține informații suplimentare ca  mod de accesare, prize disponibile per tip de mufă, adresa și numărul de telefon al stației. Vei selecta stația dând click pe simbolul arătat pe hartă. Informațiile sunt actualizate la fiecare 2 minute.

Cum pot începe navigarea către următoarea stație de alimentare sau încărcare?

Poți selecta cu ușurință o stație de alimentare ca destinație pentru sistemul tău de navigație printr-un singur clic pe simbolul de navigare

Ce informații furnizează căutarea POI online?

Serviciul oferă cele mai recente și utile informații despre POI selectat, cum ar fi numărul de telefon, adresa, orele de deschidere și o scurtă descriere, în măsura în care este disponibil. De asemenea, ai posibilitatea să stochezi POI în lista de adrese.

Care este avantajul alertelor de siguranță rutieră?

Serviciul Alerte privind siguranța rutieră te asigură că ai acces la alertele privind zonele de pericol și la alertele camerelor de viteză în conformitate cu legile și reglementările locale din țările în care este oferit serviciul.

Ce informații va furniza serviciul Alerte de siguranță rutieră?

Vei fi informat prin alertă vizuală și audio cu privire la zonele de pericol în care este recomandată adaptarea vitezei, precum și controale de viteză. Serviciul depinde de un abonament specific și de țara de înregistrare. Din motive legale, acest serviciu nu este disponibil în toate țările din Europa.

Am recunoscut o nouă zonă de pericol / cameră de viteză pe ruta mea, care nu a fost afișată pe sistemul meu de navigație. Cum pot raporta această nouă zonă de pericol / cameră de viteză comunității?

Poți raporta cu ușurință noua zonă de pericol apăsând butonul de control vocal.

Cum pot urmări operațiunile de mentenanță în my Marque?

MyMarque oferă un carnet virtual de mentenanță care te ajută să urmărești raportul de mentenanță recomandat pentru vehiculul tău, grație unor informații precum:

kilometrajul actual, 

kilometrajul mediu anual și tipul de utilizare personală sau profesională. 

Trebuie să actualizezi singur kilometrajul (exceptând cazul în care vehiculul este conectat prin bluetooth, caz în care actualizarea kilometrajului se face automat) și poți observa că operațiunile de mentenanță efectuate se actualizează. 

În plus, dacă te abonezi la serviciul digital ‘Maintenance e-book’, poți beneficia gratuit de actualizarea automată a operațiunilor de mentenanță efectuate de reparatorii tăi.

Pentru a te abona la acest serviciu, trebuie doar să fii validat ca proprietar al vehiculului:

  •         În cazul în care ai achiziționat de curând un vehicul nou, ți se va propune acest serviciu în mod automat: vei primi un e-mail pentru a te abona în câteva zile. 
  •         În cazul în care ai deja un vehicul, trebuie doar să mergi la reparatorul tău pentru validare ca proprietar al vehiculului și să soliciți noul tău serviciu.

În ambele cazuri, vei primi un e-mail cu explicații și un link pentru abonare. Nu uita să faci click pe acesta pentru a beneficia de noul tău carnet de service digital. 

În cazul în care întâmpini probleme la abonare sau în utilizarea acestui serviciu, poți contacta echipa de asistență pentru clienți 

 

PUBLIC : Ce este serviciul Remote Control/e-Remote Control?

Serviciile Remote Control și e-Remote Control

îți oferă o experiență unică de confort, cu funcționalități diferite și eficiente, care depășesc rularea obișnuită la bord.

FUNCȚIILE SERVICIULUI E-REMOTE CONTROL

E-Remote Control este un serviciu gratuit disponibil pentru vehiculele noi electrice și plug-in hybrid. Acesta poate fi utilizat prin intermediul aplicației MyBrand.

VIDEO LINK: https://www.youtube.com/watch?v=S8CjMXITOEo&t=1s

Informații privind starea vehiculului

Pagina principală afișează informații esențiale privind bateria, inclusiv starea și nivelul de încărcare, precum și autonomia rămasă.

Pentru a avea acces la informații actualizate, este necesar să reîmprospătezi pagina de pornire:

- trăgând din partea de sus a paginii în jos

- dând click pe săgeata rotunda din partea dreaptă sus a paginii.

Informațiile corecte ar trebui să apară în mai puțin de un minut.

În timp ce informațiile se încarcă, conexiunea la internet trebuie să fie stabilă.

De asemenea, nu trebuie să se treacă de la WIFI la o rețea de date mobile 3G/4G/5G și nici invers. În caz contrar, comunicarea va fi întreruptă.

Încărcarea de la distanță

Această funcție îți permite să configurezi și să inițiezi încărcarea vehiculului de la distanță, atunci când acesta este conectat. De asemenea, îți permite să comuți de la modul încărcare imediată la modul încărcare programată - și invers -. Încărcarea programată poate fi activată și prin apăsarea butonului de pe trapa de încărcare. Atunci când procentul de încărcare ajunge la 100%, este trimisă o notificare.

Încălzirea și răcirea habitaclului de la distanță

Această funcție setează o temperatură confortabilă în vehiculul tău. Nu trebuie să configurezi singur precondiționarea, deoarece e-Remote Control setează întotdeauna o temperatură confortabilă de 21°C în habitaclu.

Condiții generale de utilizare

Utilizarea acestei funcții pe perioada încărcării vehiculului nu afectează autonomia acestuia. Cu toate acestea, vehiculul va fi gata de utilizare la o temperatură confortabilă.

Atunci când programezi o precondiționare, sistemul pornește cu 30-45 de minute înainte de ora de plecare, astfel încât vehiculul să atingă o temperatură confortabilă și rămâne activ 10 minute mai târziu. Prin urmare, trebuie să programezi ora la care vei folosi vehiculul.

În funcție de dotările vehiculului tău, poți programa încărcarea de pe ecranul tactil al sistemului de navigație conectată, prin intermediul paginii „Încărcare” din meniul „ELECTRIC” și poți programa timpii de precondiționare în meniul „OPȚIUNI” de pe pagina „AER CONDIȚIONAT”.

Prima precondiționare este inițiată numai dacă există un interval de 45 de minute între momentul la care este definită programarea și ora aleasă.

Odată programată, precondiționarea este memorată de către vehicul și va fi inițiată chiar și în afara zonelor de acoperire a rețelei.

Ușile și/sau portbagajul trebuie să fie încuiate. În cazul în care vehiculul este descuiat în timpul precondiționării, aceasta se va opri după 1 minut.

Atunci când încărcarea este solicitată în timpul unei precondiționări, comenzile de încărcare sunt luate în considerare de vehicul și sunt inițiate în momentul în care se oprește precondiționarea. Te rugăm să reții că aplicația poate afișa un mesaj informativ.

Condiții specifice pentru vehiculele plug-in hybrid

  Inițierea precondiționării vehiculului tău va întrerupe încărcarea în curs. Aceasta va fi reluată la       finalul programării temperaturii, cu condiția ca stația de încărcare să permită acest lucru. Ori de câte ori nivelul bateriei scade sub 20%, dar vehiculul nu este încărcat, funcția de precondiționare nu va fi disponibilă.

Condiții specifice pentru vehiculele electrice

Modul de încărcare rapidă poate funcționa în același timp cu precondiționarea, fără nicio condiție. Cu toate acestea, temperatura exterioară este o condiție în timpul încărcării obișnuite:

- la temperaturi cuprinse între 5 și 35°, precondiționarea și încărcarea pot funcționa în același timp

- dincolo de acest interval, inițierea unui program de precondiționare va întrerupe încărcarea vehiculului tău. Încărcarea va fi reluată la finalul programării.

De fiecare data când nivelul bateriei scade sub 50%, funcția de precondiționare nu este disponibilă.

FUNCȚIILE SERVICIULUI REMOTE CONTROL

Remote Control este un serviciu gratuit disponibil pentru vehiculele noi cu motor cu ardere internă, electrice și plug-in hybrid și care permite interacțiunea de la distanță între smartphone-ul și vehiculul tău. Acest serviciu poate fi utilizat prin intermediul aplicației MyOpel.

Pentru toate funcțiile de control de la distanță, în cel mult 20 de secunde de la trimiterea unei comenzi, există 2 moduri de a verifica dacă aceasta a fost într-adevăr trimisă:

- printr-un banner (dacă aplicația MyOpel este deschisă în pagina de pornire)

- printr-o notificare (dacă aplicația MyOpel rulează în fundal sau smartphone-ul este blocat)

Starea de blocare a vehiculului

Această funcție îți permite să monitorizezi starea de blocare a vehiculului tău. Pentru ca starea actualizată să fie afișată în pagina de pornire, este necesară o reîmprospătare:

               - trăgând din partea de sus a paginii în jos

- dând click pe săgeata rotundă din partea dreaptă sus a paginii

Notă: De îndată ce cel puțin o ușă este deblocată, starea afișată în aplicația MyOpel este „deblocat”.

 

Blocare/deblocare de la distanță

Această funcție îți permite să blochezi/deblochezi de la distanță ușile vehiculului tău. Butoanele animate ale aplicației indică faptul că este în curs comanda. Vehiculul este blocat/deblocat în cel mult 8 secunde de la solicitare.

Disponibilitatea butoanelor nu este legată de starea de blocare a vehiculului, de exemplu, butonul „blocare” este disponibil chiar și atunci când vehiculul este blocat.

Activarea luminilor de la distanță

Această funcție îți permite să aprinzi de la distanță luminile de avarie sau de poziție, în funcție de vehiculul tău. Butoanele animate ale aplicației indică faptul că este în curs comanda, nu mai târziu de 8 secunde de la solicitarea ta:

- inițial, că este în curs comanda

- apoi, timp de 10 secunde, că luminile sunt aprinse.

Claxon de la distanță

Această funcție îți permite să activezi claxonul de la distanță. Butoanele animate ale aplicației indică faptul că este în curs comanda, nu mai târziu de 8 secunde de la solicitarea ta:

- inițial, că este în curs comanda -o notificare îți recomandă să te asiguri că este respectată legislația locală cu privire la folosirea claxonului în trafic.

- apoi, timp de 10 secunde, că vehiculul claxonează.

Atunci când vehiculul primește o a doua comandă pentru activarea claxonului, înainte de finalizarea comenzii anterioare, claxonul vehiculului va fi activat a doua oară cu un nivel limitat al sunetului.

PUBLIC : Abonarea la serviciile e-Remote Control și Remote Control și activarea acestora

Serviciile de la distanță necesită o autentificare securizată pentru recunoașterea utilizatorului. Pentru o autentificare corectă, te rugăm să urmezi instrucțiunile de mai jos:

Notă: În cazul în care există deja un contract cu privire la vehiculul în cauză, încheiat de un alt utilizator, acesta va fi reziliat automat la finalizarea procesului de activare.

• Descarcă aplicația mobilă MyBrand și creează un cont

• Introdu seria VIN a vehiculului

• Accesează meniul „Vehicul”, apoi fila „Servicii”.

• Alege serviciul dorit din lista de Servicii Conectate disponibile

• Abonează-te la serviciu

• Finalizează procesul de activare în 3 pași:

* Procesul trebuie finalizat în 6 zile, în caz contrar contractul va fi reziliat automat

 

• Înregistrează un număr de telefon de încredere

• Înregistrează-ți smartphone-ul utilizând un cod de SIGURANȚĂ și/sau Face ID / Touch ID

- Pentru a utiliza Face ID, trebuie să folosești cel puțin un IPHONE 9

- Pentru a utiliza Touch ID, trebuie să folosești cel puțin un IPHONE 7/8; sau un Android

• Mergi la vehicul cu smartphone-ul și cheia:

i. Pornește vehiculul,

ii. Stabilește conexiunea Bluetooth între vehicul și smartphone,

iii. Urmează pașii pentru identificarea cheii

* Dacă este necesar, actualizările vehiculului vor fi afișate în aplicație și instalate pe parcursul următoarelor trasee -de cel puțin 15 minute sau mai mult. Te poți bucura de serviciile de la distanță de îndată ce vehiculul este actualizat.

Notă: Actualizează în mod regulat pagina de pornire a aplicației pe parcursul procesului de abonare și activare, glisând ecranul de sus în jos.

PUBLIC: Utilizarea serviciilor e-Remote Control și Remote Control: cod de practică

Pentru a beneficia la maximum de serviciile e-Remote Control și Remote Control, te rugăm să urmezi codul de practică de mai jos:

• Asigură-te că ai terminat procesul de abonare și activare

• Asigură-te că te afli într-o zonă cu acoperire completă a rețelei

• Asigură-te că efectuezi, cel puțin la fiecare 7 zile, un traseu lung de cel puțin 15 minute cu vehiculul tău

• Verifică dacă modul privat al vehiculului tău este dezactivat => Link Cum să activezi și să dezactivezi partajarea datelor și poziția vehiculului? (Link către întrebarea 2.2. Cum să activezi și să dezactivezi partajarea datelor și poziția vehiculului)

• Poți utiliza serviciile e-Remote Control și Remote Control pe diferite smartphone-uri, cu condiția să te loghezi folosind contul pentru abonarea la serviciu. Aplicația te va ghida cu privire la înregistrarea smartphone-ului, oferindu-ți pașii pentru validare.

Mai multe informații sunt disponibile aici => Link Întrebarea Ce este RLEV RACCESS

În ciuda acestor recomandări, dacă întâmpini dificultăți, te rugăm să contactezi Departamentul de Asistență Clienți și să completezi formularul disponibil în aplicația MyBrand. Ți se va solicita să trimiți fișierele jurnal.